sâmbătă, 2 iulie 2011

Sahara

Autor George Topârceanu
Strofa a II-a

                                  Sahara

                            Inmărmurit in farmecul acesta
                            De mii de ani, Pustiul pare mort.
                            Cămilele și-au pregătit siesta
                            Și rumegă culcate lângă cort.
                            Iar noi, în tihna binecuvântată ,
                            Gustăm, de formă, câteva curmale.
                            (Sunt învățat cu mesele frugale
                            De când trăim în zona temperată.)
                            Apoi o mreajă de senzații rare
                            M-adoarme-n cadrul vastei acvarele,
                            Când urmăresc pe gânduri cum dispare
                            In depărtări o turmă de gazele.
                            Vânat ar fi, dar cine să-l împuște?
                            Din cer coboară voluptoasa lene.
                            La capul meu, c-un evantai de pene,
                            Un sclav buzat mă apără de muște.
                            Nu simt nimic... si mi-i atât de bine
                            La umbra palmierului culcat...
                            Aș vrea... aș vrea acuma... Ce păcat
                            Că n-am luat pe draga mea cu mine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu